reparatie polyester

285
5 Berichten
Hallo,

Lekker gevaren afgelopen weekend...maarrrr..rechterstag los geschoten, ringetje was losgereekt en voila..knal. Schade: bij de mast klapte naar links en daar is het polyester kapot (rand).
Verder zie ik haarscheurtjes waar de verstaging vastzit. Moet ik me hierover zorgen maken, of een extra (epoxy?) laag aanbrengen?
Ik ben geen klusser, maar wil het wel zelf proberen. Of weet iemand een raparateur voor dit?
Boot hoeft er echt niet neiuw meer uit te zien, maar moet wel goed zijn.
Hele boot overschilderen begin ik niet aan...
Heeft iemand tips of weet iemnad hier een adresje voor?
Boot ligt in Nunspeet en ik woon in Arnhem...heb nog geen foto’’s van de schade..

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet,
Miranda

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Dat was even schrikken neem ik aan wink Het is nog een meevaller dat de mast nog heel is....

Als ik het goed begrijp, valt deze schade nog wel mee. Ik zou aan de onderkant van het dek wat glasvezel/epoxy plakken, om de sterkte terug te brengen. Buitenkant kan je dan gewoon plamuren/schilderen.

De haarscheuren bij de putting kan ik zo niet beoordelen. As je toch gaat plakken, kan je aan de binnenkant een versterking maken, ik zou de andere kant dan ook meteen meenemen. Gewoon voor de zekerheid.

Als je nog foto’s hebt, hou ik me aanbevolen.

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken