NED 77 in de refit...

140
Jan NED154
87 Berichten
We hebben er een damesboot bij in de klasse, mijn zuster + vriendin hebben de NED 77 gekocht en we (vooral mijn pa) zijn volop aan t klussen om de boot t water op te krijgen. Ik hoop dat het posten van meerdere foto’s lukt...














You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
153
Janjama
241 Berichten
mooie winterberging.
heb ik bijzondere herrinneringen aan.
succes Jan (never se day).8)


xyz
da’s toch die kleine van de tequilq uitdaging? Lachen man. gaan ze mee naar de ek?

een echte zeilboot is wit van kleur
196
10 Berichten
veel succes Dames. Jeroen Ned324

161
Fred NED550
54 Berichten
Best stoer en een hele uitdaging lijk mij om je boot zo toe te takelen en toch weer wedstrijd waardig te krijgen. Gaan jullie er ook gelijk een sandwich bodem in zetten nu jullie toch zo lekker bezich zijn?
Ik hoop jullie snel op het water te zien, hoe meer bootjes hoe meer fun.

Snow could be Yellow.....!:?
Zozo, dat hebben jullie snel gefixt zeg! Veel succes met de restauratie. en voor de dames: Hourtin is lekker warm. Relxed windje... Niets houdt je tegen?

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
140
Jan NED154
87 Berichten
pa gaat supersnel, de gaten zijn alweer dicht. We komen al dichtbij een varende boot. Nu alleen nog maar een roer dat klapbaar gemaakt moet worden en een strandtrailer regelen...








[Jan NED154 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 11 jaar, 10 maanden terug.]
You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
3
Arent NED576
332 Berichten
Haha, wat een loze opmerking en een SMS-je toch allemaal weer teweeg brengt.

Heerlijk; Jan blij, Jan zusje blij, Vader blij (volgens mij) en Henk en Eric blij. Dat is nog eens een blije boel!

Als de dames er iets voor voelen, moeten ze gewoon naar Hourtin komen.
Is er ook nog wat concurrentie voor Jeanine

Best female helm???? Mooie, oude prijs

Wat wordt de nieuwe naam van de boot?
Of heten de dames Brechtje en Bea !lol !lol

Gr, Arent

edit: heb de foto met de bierflesjes wat verschaald, zodat alles wat beter zicht/leesbaar wordt.

En de complimenten voor Pa de Groot, natuurlijk; mooi klusje!

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 11 jaar, 10 maanden terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
140
Jan NED154
87 Berichten
Ja inderdaad, iedereen blij!!
Berthy en Maaike zijn bezig met de nieuwe naam, wellicht komen ze in Makkum even kijken. Nog zonder boot, eerst maar eens even vertrouwd raken in de boot en dan komt de rest vanzelf.
We zijn nu nog bezig met het klapbaar maken van het roer en nog wat kleine zaken en dan kan de boot het water weer op!!!

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken