Wanneperveen is Calling

Hallo allemaal,

Denken we er nog aan? Inschrijven voor Wannerperveen?

Leuk evenement, mooi water, en in deze tijd zonder die achterlijke mugjes smiley

Hoe veel vertier en vermaeck met de plaatselijke locals, de dorpsgekken J.L. te M en J.L. te M, J.t.S. etc etc.

Ik heb begrepen dat de voetjes dan weer van de vloer gaan

Groeten, Olav

een echte zeilboot is wit van kleur
138
Jan NED554
68 Berichten
Een witte zeilboot is misschien een echte, maar welke kleur heeft een snelle zeilboot dan?
Een witte boot doet mij zeer aan de ogen...Als ze achter me blijft, kan ik haar nog wel gedogen...Wit is de kleur van golven en schuimend bier...Daaraan beleef ik het meeste plezier...Hourtin, de Dutchies komen en de rest gaat voor de bijl...Let op de witte boten met NED in het zeil

346
0 Berichten
Maar je staat nog niet ingeschreven Jan voor de Beulaker. Goede oefening voor de "ANITA" (zo heet je boot toch). Even afborstelen, ontgroenen, ducktape vervangen en maar 20km van Ruinen, kan bijna met de fiets.

138
Jan NED554
68 Berichten
De NED554 (Lightning Javelin) wil graag meedoen, maar zoekt nog een fokkenist/spinnakerist/trapezist. Dat is meteen een mooie oefining voor het EK op het Etang d’ Hourtin.

Ik zeg doen!

een echte zeilboot is wit van kleur
138
Jan NED554
68 Berichten
554 heeft als bemanning Marquin Regoor aan boord als warming up of cooling down voor het EK.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken