Te koop Javelin 569

38
122 Berichten
Javelin GER 569, gebaut 2009, nur 7 Regatten gesegelt, sonst nicht im Wasser gewesen. Neuwertig !
Hyde-Segel, CO Spinnaker, mit Trailer und Sliptrailer. Neue Flachpersenning. Nur 8.500,--.
Reacties: 0049-4407-5347 pborck2@t-online.de of later in april: peter.borck@ewe.net

Mocht je problemen met Duits hebben, neem dan kontakt op met tisvannoorden@home.nl of 0654670643
Bovenstaande advertentie heb ik in opdracht van Peter Borck geplaatst. Mocht je een serieuze boot zoeken
dan is dit de ultieme kans.
Tis van Noorden
0654670643

Ai.... Net een jaartje te laat.... smiley
Ik ben dan bang dat dit in gaat houden dat Peter zijn zwemvest aan de wilgen gaat hangen? Jammer zeg.

Deze boot heeft bewezen errug snel te zijn! Dit is echt een serieuze mogelijkheid voor een fanatieke Javelin zeiler!



[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 11 jaar, 1 maand terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
38
122 Berichten
Helaas voor de twijfelaars, er hoeft niet meer getwijfeld te worden. In opdracht van Peter moet ik melden dat zijn boot verkocht is. De volgende kampioenschappen gaan spannend worden, mind my words! Die zien we terug!
Tis

Aangezien Malte zijn boot " ineens" te koop heeft gezet denk ik een vermoeden te hebben wie de gelukkige nieuwe eigenaar is smiley

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken