EK 2013: Sturen, bemannen en boten

Om het aantal deelnemers te maximaliseren misschien handig om een beetje een inventarisatie te maken met mensen en boten die nog niet compleet zijn en daarom nog niet weten of ze kunnen varen.

Dus;
A: Je wil graag varen (sturen/bemannen) maar je weet nog niet met wie...
B: Je hebt een boot maar een van de essentiƫle onderdelen, namelijk stuurman of bemanning, mist nog...
C: Je hebt al een team gevormd en er is nu een boot "over"....

Zet het dan in dit topic!

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
203
4 Berichten
Beste Javelin club,

Het was weer een genoegen met jullie te varen in Makkum en het begon onmiddellijk Meer te Jeuken . Ik heb hier en daar al wat rondgevraagd maar voor het officiƫle zal ik het hier nogmaals doen:

Ik zoek een boot, het liefst een Javelin, om het EK op het Tjeukemeer mee te doen. Ik heb natuurlijk mijn bevrouwing maar als er een bemanning(of vrouw) met boot een stuurman (geen vrouw) zoekt ben ik daar ook voor te porren. Best ingewikkeld nog.

Groet,

NED 925 ( wel een spanker)

Ronald Brunt (heeft enige Javelin ervaring)

[Ronald Brunt heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 10 jaar, 10 maanden terug.]
114
Harry NED557
141 Berichten
Beste Ronald,
Je mag de 451 lenen voor het EK , de boot heeft twee jaar niet gezeild maar was altijd in wedstrijdconditie.
Je moet hem wel zelf ophalen in Haarlem denk ik.


[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 10 jaar, 9 maanden terug.]
203
4 Berichten
Hoi Harry,

Super, dan zorg ik voor mooi weer en 4bft

Kun je me de contactgegevens even mailen?

Bedankt vast
Ronald en Liesbeth

114
Harry NED557
141 Berichten
Ronald je hebt een PB

138
Jan NED554
68 Berichten
Voor het EK op het Tjeukemeer zoek ik nog een (ervaren) bemanning voor de NED554 die vermoedelijk niet meer zo Lightning Javelin is. Overgewicht is geen probleem dan hoef ik niet zo fanatiek mee te hangen.
Zeilersgroet van Jan

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken