Is er interesse in de NED451?

Beste Javelinzeilers,

Ik wil graag even figuurlijk een lijntje uitgooien!
Aangezien Mark (Zaremba) en ik tot onze spijt niet meer toekomen aan het zeilen met en onderhoud van de NED451 hebben wij besloten om onze boot t.z.t. van de hand te doen.
De boot en materialen zijn wel wat verouderd, maar er kan goed wedstrijd mee gevaren worden. De startlicentie is up to date en de trailer + strandtrailer zijn prima in orde.

Momenteel hebben wij het zwaard van Frank Zaremba er nog in zitten, dat hij graag terug zou willen bij verkoop. Wij zoeken momenteel dus eerst ook nog een zwaard, tenzij iemand interesse heeft in de boot en zelf een zwaard kan maken/regelen.

Onze vraag is dus voor nu.
Heeft er iemand een zwaard in de aanbieding?
Of is er iemand geinteresseerd om de NED451 over te kopen?

Hoop snel weer eens op een weekendje langs te komen!
Een foto in de bijlage.

Groet,
Jochem Visser


[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 10 jaar, 10 maanden terug.]
Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
322
5 Berichten
Hallo Jochem,

Wij zijn op zoek naar een Javelin, aan welke prijs moeten we denken als jullie de boot te koop gaan zetten?

Groet, Bert

Hoi Bert,

Onze vraagprijs voor de boot, tuigage, trailers etc. is 1500 euro.
De boot zal waarschijnlijk varen op 28 juli tijdens het EK op het Tjeukemeer, dus dat weekend zouden jullie onze boot ook kunnen bekijken en er mee zeilen.
Inmiddels hebben wij ook iemand gevonden die ons aan een goed zwaard kan helpen.

Groet, Jochem

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
322
5 Berichten
De prijs past in ons budget, helaas zijn we de 28e op vakantie. Misschien kunnen we het één en ander overleggen via de telefoon? 06 45176599.

Groet, Bert

Dan zullen we even overleggen via de telefoon. Ik bel je later deze week wel even op.
Groet, Jochem

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
367
3 Berichten
en, is het gelukt? of is ie nog te koop?
Saskia

Hoi Saskia,

Ik heb met Bert afgesproken om over twee weken een rondje te gaan proefzeilen.
Natuurlijk laat ik op dit forum daarna weten of de boot verkocht is, zo niet dan zal ik jou als eerste benaderen.
Ook moet er nu nog een ander zwaard in, daar ben ik mee bezig.

Groetjes, Jochem

[Jochem NED451 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 10 jaar, 8 maanden terug.]
Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
Beste Zeilers,

De NED451 is vandaag verkocht aan Bert van Laar en co.

Hierbij de vuurdoop
https://www.dropbox.com/sc/7rui3edu4n86716/CAn5nLiyqf

Stiekem wel een afscheid met pijn in het hart, dus contact me als er bemanning of stuurlui te kort schieten bij de wedstrijden.

Groetjes, Jochem

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken