Nsr 2015 :-(

350
60 Berichten
Beste zeilers,

Zeer treurig zeilnieuws, ik probeer nog te redden wat er te redden valt, en zoek tevens naar een alternatief



Beste vertegenwoordigers van de Javelin, FD, Finn, Contender en Efsix,

In de eerste plaats wil ik jullie nog een heel goed en gezond 2015 wensen met veel zeilplezier. Helaas moet ik dit jaar beginnen met een tegenvaller: tot onze grote spijt is het dit jaar niet haalbaar om tijdens de North Sea Regatta jullie klassen te laten deelnemen. We zijn afgelopen weken geconfronteerd met een aantal forse financiƫle tegenvallers, waardoor we hebben moeten besluiten om een van de wedstrijdbanen te cancelen. Na lang wikken en wegen hebben we besloten om Baan-E te laten vervallen, hetgeen betekent dat we helaas jullie klassen dit jaar niet aan de NSR kunnen laten meedoen. We willen dat de kwaliteit van racemanagement en veiligheid op de wedstrijdbanen hoog blijft en hebben daarom besloten om niet op iedere wedstrijdbaan iets aan kosten te bezuinigen door het inzetten van bijvoorbeeld minder boeienboten en rescueboten, maar hebben besloten om een wedstrijdbaan te laten vervallen. Het combineren van klassen van baan- D & E op 1 baan is ons een paar jaar geleden niet goed bevallen aangezien dat ten koste ging van de kwaliteit van racemanagement, de wedstrijdbanen, wachttijden etc.

Wij vinden dit besluit uiteraard heel erg spijtig, maar communiceren dit liever nu in een vroegtijdig stadium dan dat we bijvoorbeeld pas in april dit besluit moeten nemen, waardoor jullie geen alternatief programma meer kunnen samenstellen. Afgelopen jaren hebben we met heel veel plezier met jullie samengewerkt en hopen in de toekomst toch weer de mogelijkheden te hebben om jullie klassen aan de NSR te laten deelnemen.

Met sportieve groet,
Edwin Lodder
Wedstrijd Coƶrdinator North Sea Regatta

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken