Even voorstellen

399
24 Berichten
Ik ben net lid geworden van dit forum. En wel omdat ik een Javelinn (NED 175) heb aangeschaft. Lijkt me een prima vervanging voor de Simoun waarin ik nu nog vaar. A.s. donderdag ga ik hem ophalen en ik kan niet wachten om hem uit te proberen. Nog nooit Javelin gevaren, dus ik ben benieuwd.
Er moet mogelijk nog het een en ander aan de boot gebeuren.
Hoe kan ik bijv. het dof geworden polyester van dek en kuip weer glanzend krijgen?
Ook ben ik op zoek naar een gebruikte spinnaker. De chutezak moet ook vervangen worden. Hoe is deze rond de dekopening bevestigd?
Groet
Bart Steens

zeilendstajenooitvoorpaalsteekdusmaarvanwal
125
12 Berichten
Hallo Bart,

Gefeliciteerd met de aanschaf van je javelin. Met een gewone autocleaner kun je de kleur mischien wat terugkrijgen door het te polijsten.
Ik weet niet of je in de buurt woont maar aankomend weekend, 9 en 10 mei, hebben we een trainingsweekend in Nederhorst den Berg, zie website.
Je bent welkom om de andere javelins te bekijken, vragen te stellen en evt een rondje mee te zeilen. Dit weekend is daar ook speciaal voor bedoeld.

vriendelijke groet
Mieke Zaremba

399
24 Berichten
Hallo Mieke,

Ik ga proberen op zondag even langs te komen. Van hoe laat tot hoe laat is het?

Groet

Bart

zeilendstajenooitvoorpaalsteekdusmaarvanwal
114
Harry NED557
141 Berichten
Het hele weekeind zijn we er , maar het zou het beste zijn als je zaterdag al zou kunnen komen voor het hele weekeind
Helaas lukt het me niet om hier het programma in te voegen, maar op facebook op de groep Javelin NL kun je het inzien.
groet en hopelijk tot ziens

399
24 Berichten

Commandant 4 en een poetsmachine die ik voor een tientje van Marktplaats heb gehaald deden wonderen. Ziet er weer uit als nieuw. Ik kom zondagochtend heel even langs. Hopelijk kan ik dan wat adviezen krijgen over de inrichting van de boot. Ook ben ik nog op zoek naar een spinnaker, een dekzeil en een mast+giek.
Dus als iemand nog van wat spullen af wil, houd ik me (uiteraard tegen een vergoeding) aanbevolen.

Vriendelijke groet

Bart Steens

Quote from: Mieke at mei 04, 2015, 04:29
Hallo Bart,

Gefeliciteerd met de aanschaf van je javelin. Met een gewone autocleaner kun je de kleur mischien wat terugkrijgen door het te polijsten.
Ik weet niet of je in de buurt woont maar aankomend weekend, 9 en 10 mei, hebben we een trainingsweekend in Nederhorst den Berg, zie website.
Je bent welkom om de andere javelins te bekijken, vragen te stellen en evt een rondje mee te zeilen. Dit weekend is daar ook speciaal voor bedoeld.

vriendelijke groet
Mieke Zaremba

zeilendstajenooitvoorpaalsteekdusmaarvanwal

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken