Euregio Regatta

38
122 Berichten
Hey lot genoten!
Altijd nog opzoek naar een leuke zeilwedstrijd met Bourgondische achtergrond, en niet te ver verwijderd van het midden des lands?
20 en 21 juni in Roermond. Schrijf jullie in, schrijf jullie in.
De wedstrijd is kleinschaliger opgezet dan voorheen, maar niet minder interessant.
De zeilers die er ooit geweest zijn hoef ik niks meer uit te leggen en de anderen moeten gewoon uit nieuwsgierigheid komen.
Voor velen een onbekend gebied, maar voor internationale zeil ervaring op te doen MOET je naar Roermond, minimaal 3 nationaliteiten aan de start.
Er wordt gestart in een hoge sw klasse en een lage sw klasse. Als Javelin vereniging zouden we hier hier een onuitwisbare indruk kunnen achter laten.
Komt in grote getale.
Tis NED530

140
Jan NED154
87 Berichten
Dag Tis,

Ik kan zelf niet maar de boot van Jaap is verkocht aan een duits team die al eerder heeft meegedaan aan die wedstrijd. (te zien op facebook). Wellicht is hij van de partij. Naam is Erik Gesche en heeft sinds kort de NED324 in zijn bezit.

Groeten,

Jan

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
140
Jan NED154
87 Berichten
Doe je zelf mee?

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
38
122 Berichten
Jan
Natuurlijk ben ik daar! Ik voel me zelfs een beetje gast heer. Niet dat ik met de organisatie of organiserende club te maken heb, maar het is wel "ons" Limburg.
Ik zeil met Regis.
Tis

140
Jan NED154
87 Berichten
Helemaal goed Tis,

Ik heb er een facebook evenement van gemaakt dus ook onder de andere javelinners komt het onder de aandacht. Het nieuwe Duitse team is zeker van de partij dus er zijn minimaal twee javelins aan de start

Gr Jan

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
38
122 Berichten
Hoi Javelin fans
Ik krijg net het treurige bericht binnen dat de Euregioregatta niet door gaat. te weinig inschrijvingen. Heel jammer, weer een mooi evenement minder dit jaar. Zo kom ik echt niet aan zeilen toe......
Toch bedankt aan de teams die de inspanning hadden willen doen om naar het zuiden af te reizen.
Groetjes
Tis

114
Harry NED557
141 Berichten
Ik had helaas toch niet gekund wegens familieverplichtingen, maar was anders graag gekomen. Ik hoop niet dat het ontbreken van mijn inschrijving de oorzaak was ...

401
5 Berichten
Hoi Tis,

Zoals wellicht bekend bij jou, wordt deze wedstrijd door verschillende verenigingen georganiseerd en ieder jaar bij een andere vereniging gehouden. Namelijk:
- Thorner Zeilclub
- R.R.& Z.V. Maas en Roer
- Segler-Verband Nordrhein Westfalen (Segelclub Wassenberg Roermond, Wassenberg)
- Zeilvereniging Noord Limburg Maas
- Ascloa

Eén van de verenigingen die aan de organisatie meewerkt is de Thorner Zeilclub.
De thorner zeilclub organiseert, naast de euregio, ook iedere maand een wedstrijd voor/bij hun eigen club.
Als je het leuk vindt om een wedstrijd mee te komen varen nodig ik je bij deze uit om een keer mee te komen doen. Mensen van buiten de vereniging zijn ook meer dan welkom. Het inschrijfgeld is 5 euro, de sfeer is opperbest en achteraf wordt er altijd gebbqt!

Het veld bestaat meestal uit draken, h-boten, ynglings, centaur, laser en binnenkort komt er ook iemand met een contender meedoen.

De volgende wedstrijd (4 juli) kan ik zelf niet mee doen met mijn vorige week aangeschafte javelin, maar de keren daarna zal ik er zijn.

zie hieronder het wedstrijdoverzicht.
http://www.zcthorn.com/wedstrijdprogramma/

Groet,
Laurens


38
122 Berichten
Laurens
Geweldig, ik ga graag op je uitnodiging in. Het kan nooit verkeerd zijn regionale kontakten aan te gaan en verder te ontwikkelen. De zeilers wonen hier toch al niet deur-aan-deur......... Maar als ik jullie kalende bestudeer en die van de Javelin zal het 4 oktober gaan worden. Maar ik zal een kruisje in mijn agenda zetten.
Tis

401
5 Berichten
Leuk, ik zie je wel verschijnen!
Wellicht kom ik zelf nog eens kijken op een javelin evenement.

Laurens

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken