Te koop: Javelin NED 554 (Lightning Javelin)

138
Jan NED554
68 Berichten
Te koop aangeboden: Javelin NED554. Na 40 jaar zeilen in een Javelin (77, 331 en 554) bieden Marcel en ik onze Lightning Javelin aan. Met veel plezier hebben we jarenlang gezeild en nadat Marcel gestopt is, heb ik o.a. met Jaap Lijkendijk daar nog een aantal jaren aan vast geknoopt. In al die jaren heb ik met 5 buitenlanders en ca. 25 Nederlandse zeilers wedstrijd gezeild. De Lightning is compleet met dubbeltrailer, wedstrijdklaar, licht, stijf, snel en je krijgt er een Elvström surfplank bij. Met deze boot hebben we meerdere Nederlandse en Europese titels behaald. Uitvoering: sandwich boot (Northampton sailboats), Proctor mast en giek, Milanes zwaard en roer, Jama sails. Uitgebreide trimmogelijkheden met 3-in-1 systeem, schietboom etc., alle trimlijnen vanaf stuur- en bakboord bedienbaar. Als je de power van de Lightning aankan, kun je er zo mee voorin het wedstrijdveld varen. jterstege@hetnet.nl; 06-50498816

397
2 Berichten
Beste Jan,

Ik zag je advertentie over de NED 554 en ik ben geïnteresseerd.
Onlangs hebben mij zoons de NED 545 gekocht en gaan actief in de klasse varen.
Zelf heb ik ook weer zin gekregen om actief Javelin te gaan varen en ben opzoek naar een up to date wedstrijd javelin. Volgens je om schrijving past dit. Ik zal je morgen bellen en je kunt mij ook bellen op 06-29587702.
Wij kennen elkaar uit het grijze verleden toen ik met mijn broer Arjan in de Javelin heb gevaren (NED 279 en NED 503).
Welke richtprijs heb je in gedachten voor alles in een koop?

Groet,

Peter Veenman

138
Jan NED554
68 Berichten
De Lightning Javelin komt in andere handen. Peter Veenman en zonen gaan zich in het wedstrijdcircuit storten met de 554 en 545. Ik wens hen veel plezier toe en de overige Javelinners veel sterkte om ze bij te kunnen benen. Succes wens ik gemotiveerde mensen toe. Oeroude weg en eeuwige reis op weg naar perfectie. Wat nooit bereikt zal worden.
Jan ter Stege, Ruinen, 14/11/2015

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken