Inventarisatie eters zaterdagavond Spiegelplas 10-10-2015

350
60 Berichten
Geef svp hier onder even de namen op van mensen die op zaterdagavond mee willen eten op de
Spiegel plas, 10-10-2015. Ter plaatse bij inschrijving contant te betalen. Exacte prijs weet ik niet maar zal ergens tussen de 10 en 15 euro pp zijn

368
6 Berichten
Wouter en Anne eten mee!

Wardo en Anne eten ook mee.

Groeten.

114
Harry NED557
141 Berichten
Harry Joos en Uli eten mee.
Olav komen er geen duitsers ? Die eten vast ook wel mee , het zou vervelend zijn als er weer geen eten voor ze is.

350
60 Berichten
Helemaal eens Joos, maar als ze zich niet opgeven, kan ik er ook geen rekening mee houden. Voor het zelfde geld komen ze niet, en zitten wij met teveel bestellingen. Als ze zaterdag ochtend komen, kunnen ze zich zowiezo nog opgeven voor het eten, mits ze contant betalen. De inventarisatie die ik nu doe, is puur indicatief naar het committee toe.

[Olav NED575 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 8 jaar, 6 maanden terug.]
38
122 Berichten
Hi allen
Ik heb er ook voor moeten inventariseren, maar ben er nog niet uit. 2 personen zo-wie-zo, maar het zouden er ook zo maar 3 of misschien zelfs 4 kunnen worden.
Voorlopig houd ik het op 2.
Tis

350
60 Berichten
Beste allemaal,

Het eten op de spiegel kost 17,50 per persoon, VOOR de inschrijving op zaterdag contant af te rekenen in het clubhuis.

Vergeten op te geven of te betalen in het clubhuis = NIET eten . Reageren op mijn inventarisatie was puur als indicatie naar de club!

Klinkt hard maar even bedoeld om de verwachting scherp te hebben.

Tot zaterdag!

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken