Diverse spullen, aangeboden door Mark Kalf

Beste Javelinzeilers,

Mark Kalf heeft een groot aantal Javelin spullen aan de klasse geschonken. Als bestuur hebben we in overleg met Mark besloten dit bij op bod te verkopen en de opbrengst aan een goed doel te schenken. De volgende spullen zijn beschikbaar:

Onderhoes( niet uit limburg, Tis) 1e bod € 50,-- Wardo
Roerkop voor klapzwaard met houten roerblad
Midzwaard
Fok, slechte voorstag
Tri-radiale spinaker, 1e bod € 50,-- Wardo
Bi-radiale spinaker, 1e bod € 50,-- Wardo
Grootzeil
Grootzeil
Proctor giek, recht en zonder schade.

Breng een bod uit via het forum of mail naar voorzitter@javelin.nl

Bij deze nog dank aan Mark Kalf voor dit genereuze gebaar.

Groeten, Wardo


Nog meer foto’s

400
4 Berichten
Hoi Wardo, heb je ook foto’s van de grootzeilen (en misschien een klein beetje info over de staat wink )?


Hallo Jelle,

Dit zijn de foto’s dier ik heb, de zeilen zien er goed uit. Er zijn geen zeillatten bij.

Zeilmaker en jaartal zal ik nog voor je uitzoeken.

Wardo

400
4 Berichten
Top, dank je!

Ik wil alvast op wat dingen bieden:

- Roerkop + roerblad € 25,-
- Grootzeil € 25,-

Ik vind het ook wel leuk om te weten aan welk goed doel we de opbrengsten gaan schenken.

Hallo Jelle,

Het goede doel is de KNRM.

Als je de spullen wilt komen halen bel dan even. Er zijn geen andere biedingen binnen gekomen.

Wardo

397
2 Berichten
Hallo Wardo,

Leuk om onze vorige Javelin spullen te zien! Destijds heb ik de Ned503 en spullen van de H279 verkocht aan luuk en mark kalf.
Voor het goede doel en emotionele waarde bied ik 100Euro voor de Spi H279 en giek.

Groet,

Peter

Aan allen,

Er zijn nu wat biedingen op spullen en mijn voorstel is na het trainingsweekend 28/29 mei de bieding te sluiten. Spullen waarop niet is geboden zal ik bewaren tot er iemand ze alsnog wil hebben.

Wardo

Statistieken