trailer troubles

8
16 Berichten
Onze trailer is overleden...

Wie helpt ons aan een trailer (te leen/te huur) om onze boot in ieder geval naar de nieuwe ligplaats te krijgen.

En wie weet/heeft er ergens nog een trailer te koop voor een leuke prijs. Hoeft echt geen speciale javelin trailer te zijn en ook geen combi. Als hij er maar op past.
De nood is hoog!

groeten,

Jaap NED365

Onze trailer is overleden...
Gecondoleerd....

Ik weet nog wel iemand die een oude caravan heeft, deze kan je gratis ophalen en je mag zelfs de bovenkant er daar vanaf rammen. laugh Met een beetje goede wil kan je hier nog weer een leuke trailer van klussen....
Niet supersimpel maar misschien wel goedkoop.

Anders succes met de verdere zoektocht.

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Berichten
heb je al geprobeerd bij van Dusseldorp in Loosdrecht?
http://www.jachtwerfvandusseldorp.nl/

8
16 Berichten
Tot nu toe hebben we altijd een wegtrailer gebruikt.

Vraag: Hoe handig/onhandig is het om een strandtrailer bij een javelin te gebruiken?

Als ik jou was zou ik een trailer regelen met een strandtrailer er op. Zeker als je zomaar ergens je boot te water wilt laten is het handig. Als je dan elke keer met je wegtrailer moet doen.... X) X) Kost je nog wat energie om zo'n bakbeest door het mulle zand te duwen...
Ik ken verder eigenlijk niemand die GEEN strand-trailer heeft. Dus ja, ik zou voor de optie **Inclusief** kiezen.

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
8
16 Berichten
ja, tot die conclusie waren we ook al gekomen. Zeker nu onze oude combi misschien toch te repareren is.. maar goed: we zien wel

35
62 Berichten
Dag Jaap,
Ik zie dat het probleem uit maart van dit jaar stamt, maar we kunnen tijdelijk onze trailer uitlenen, omdat onze boot voor reparatie in de garage ligt. Kaalgestript en ondersteboven.

Zelf hebben we de boot op alleen de wegtrailer vervoerd vanuit Engeland. De strandtrailer was ter plaatse overleden. Drie autobanden eronder voor de vering en het gaat prima. Maar voor het dagelijks gebruik is dat helemaal niets, zoals de anderen ook al aangaven. Sterker nog: hoe soepeler de strandtrailer op de wegtrailer te krijgen is, hoe beter. De oude van ons heeft een constructiefout, zodat je twee man sterk nodig hebt om de strand- op de wegtrailer te krijgen.

Groetjes, Marian

8
16 Berichten
Bedankt voor het aanbod.... Maar de trailer bleek toch nog te redden en is in april/juni "gereviseerd" En dit weekend heeft hij ook nog eens nieuwe wielen gekregen, nadat op de a2 een van de banden aan flarden vloog!:(

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken